Subject: RE: Kooskõlastamiseks Terviseameti Paldiski mnt 81 uus üürileping
From: "Kerli Kikojan" <[email-masked]>
To: "Sille Parve" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Kaidi Rand" <[email-masked]>
Cc: "Timo Kulles" <[email-masked]>, "Kristin Tamm" <[email-masked]>,Ragne Künnapas <[email-masked]>
Date: Tue, 13 May 2025 09:19:32 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan korrigeeritud lisa nr 3. Muudetud on tehnohoolduse tasu seoses hanke 
tulemuste selgumisega.

Jään ootama tagasisidet.

Heade soovidega

Kerli Kikojan
lepingute spetsialist

tel +372 520 2910

Tartu mnt 85, 10115 Tallinn
www.rkas.ee

*** KONFIDENTSIAALSUSHOIATUS*** Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa 
arvatud manused) võib sisaldada ärisaladust ning seda võivad kasutada vaid 
e-kirja adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

From: Kerli Kikojan <[email-masked]>
Sent: Thursday, April 24, 2025 3:29 PM
To: Sille Parve <[email-masked]>; [email-masked]; Kaidi 
Rand <[email-masked]>
Cc: Timo Kulles <[email-masked]>; Kristin Tamm <[email-masked]>; 
Ragne Künnapas <[email-masked]>
Subject: Kooskõlastamiseks Terviseameti Paldiski mnt 81 uus üürileping

Tere

Edastan kooskõlastamiseks Terviseameti Paldiski mnt 81 uue üürilepingu. 
Lepingu algus 01.07.2025.

Ootan tagasisidet esimesel võimalusel.

Heade soovidega

Kerli Kikojan
lepingute spetsialist

Tel: +3725202910